Naujienlaiškių siuntimas – ar jis nesukelia jums galvos skausmo, kai reikia kurti kelis laiškus per mėnesį jau ištisus 5 metus? Galbūt jums atrodo beprasmiška sukti galvą tam, kad padarytumėte savo naujienlaiškį labiau skaitomą, nes viskas, kas jums aktualu – tai pardavimai. Kam jums gaišti laiką, kuriant įtraukiantį turinį – juk ji (auditorija) nemokamai įgis naujų žinių, tačiau ne pirks. Jūs savo auditorijai suteiksite vertę, bet ši vertė jums nesugrįš… Tikriausiai tai ir yra atsakymas, kodėl jūsų naujienlaiškiai yra vien raginantys pirkti, o aš jau seniai jums suteikiu paskutinį šansą prieš jų atsisakant.
Dažnai gaunamiems naujienlaiškiams suteikiu paskutinį šansą prieš jų atsisakydama, nes vis dar viliuosi, kad sekančiame tikrai bus kažkas įdomaus. Tačiau tiesa ta, kad naujienlaiškių siuntimas turėtų suteikti naudą ne tik siuntėjui, bet ir gavėjui, tai ir yra svarbiausias tikslas. Todėl, dalinuosi patarimu, kad naujienlaiškiai būtų parduodantys ir įtraukiantys.
Pasiūlykite apsipirkti tada, kai klientas jaus poreikį
Rinkodaros ekspertai naudoja formulę 3 ir 1, arba 4 ir 1. Tai reiškia, kad 3 laiškai turėtų būti informacinio pobūdžio, įtraukiantys, suteikiantys naudą gavėjui ir 1 laiškas iš trijų – skatinantis apsipirkti. Jums reikėtų pažinti savo auditoriją, nes ši formulė gali priklausyti nuo auditorijos įpročių ir nuo parduodamų prekių. Pavyzdžiui, jei jūsų klientas įsigijo lęšius akims, kurie galios mėnesį laiko, galite verstis per galvą su savo pasiūlymais visą mėnesį. Kliento naujų lęšių poreikis bus tik po 30 dienų, taigi, galite kas savaitę siųsti jam aktualią informaciją, kuri primins apie jūsų prekės ženklą, o mėnesio gale, kai lęšiai eis į pabaigą, pasiūlykite apsipirkti.
Jeigu prekiaujate automobilių detalėmis, sunku nuspėti, kada klientui prireiks naujos detalės. Vis tik, turite ne tik kantriai laukti to momento, bet iki pirkimo turite įtikinti savo klientą, kad jūsų detalių kokybė išskirtinė, kad esate atsakinga įmonė, kad vertinate savo klientus. Įtvirtinę savo įvaizdį per naujienlaiškius, tikėkite, kad klientas liks lojalus ir nepabėgs pas konkurentus.