Kai kurios elektroninės parduotuvės išnyksta vos atsiradusios. Kitos, tokios kaip 1a.lt, gali džiaugtis sėkme ir dideliu lankytojų srautu. Mokėti valdyti elektroninę parduotuvę – sunkus amatas ir menas. Tam, kad elektroninė parduotuvė būtų sėkminga, reikia laikytis pagrindinių principų ir nuolat tobulinti savo pardavimų metodiką.
Specializuotos prekės
Visų pirma, ta parduotuvė, kuri specializuosis tam tikroje srityje daugiau negu kitose, visada išloš. Žmonės yra linkę ieškoti specializuotų prekių, tad gali būti, kad ir tokia specializacija kaip atskyrimas buitinių, elektroninių ir kitokių prekių jau iškart išeitų į naudą. Žinoma, ne visada, bet bandyti reikėtų. Taip pat gali būti specializuotos elektroninės drabužių parduotuvės, gyvūnų prekių, avalynės, dailės prekių, automobilių dalių, maisto prekių ir kitų dalykų. Jeigu jūsų parduotuvėje bus galima įsigyti visiškai visko, tai reikš, kad turite siaurą tam tikros srities dalykų asortimentą. Vadinasi, norėdami pasiūlyti viską, siūlysite nieką. Tai niekada nepasitvirtina kaip gera sistema, todėl vertėtų labiau užsiimti prekyba orientuojantis bent į vieną platesnę ar siauresnę sritį.
Platus asortimentas
Kaip jau minėta anksčiau, būtent tada, kai pavyksta orientuotis į vieną sritį, galima stengtis sukurti tikrai platų asortimentą. Tuomet žinosite, kad tai, ką darote, gali būti lyderiu. Jeigu pasiūlysite vieną plačiausių buitinės technikos ir elektronikos asortimentą, tuomet jus klientai įsidėmės ir galbūt būtent pas jus visada eis pirkti šios srities gaminių. Rinktis jaukioje nedidelėje parduotuvėje senamiestyje yra normalu ir būtų net nesmagu patekti į milžinišką prekybos centrą, kai tau reikia tik duonos. Tačiau internete patekti į elektronikos parduotuvę, kuri siūlo tik vienas ausines, tik vieną kompiuterį ir tik vieną pelę, kurios šiuo metu papildymo laukiama sandėlyje – būtų mažų mažiausia keista…Asortimentas turėtų būti platus, tačiau drauge turėti savo išskirtinį veidą. Tarkime, parduotuvė gali orientuotis į labai pigią techniką, o galbūt į labai kokybišką, skirtą profesionalams. O gal importuojamą būtent iš tam tikrų gamintojų.
Skaidrios sąlygos
Kita sėkmės paslaptis, kaip ir visuose versluose, taip ir elektroninėje prekyboje yra skaidrumas. Turi būti sąžiningas, kitaip vieną dieną baigsis blogai. Reikia skaidriai atsiskaitinėti, nemulkinti klientų, leisti jiems iš anksto susipažinti su visomis sąlygomis, kelti jiems pasitikėjimą ne apgaulingais veiksmais, o realiais dalykais. Taip bus galima pasiekti ir klintų norimą skaidrumą, ir užsitarnauti geras rekomendacijas. Netikrų rekomendacijų skiltis puslapyje nieko nebestebina, tikros rekomendacijos žmonėms yra iš tiesų veikiantis dalykas.