Naujienlaiškių siuntimas – ar jis nesukelia jums galvos skausmo, kai reikia kurti kelis laiškus per mėnesį jau ištisus 5 metus? Galbūt jums atrodo beprasmiška sukti galvą tam, kad padarytumėte savo naujienlaiškį labiau skaitomą, nes viskas, kas jums aktualu – tai pardavimai. Kam jums gaišti laiką, kuriant įtraukiantį turinį – juk ji (auditorija) nemokamai įgis naujų žinių, tačiau ne pirks. Jūs savo auditorijai suteiksite vertę, bet ši vertė jums nesugrįš… Tikriausiai tai ir yra atsakymas, kodėl jūsų naujienlaiškiai yra vien raginantys pirkti, o aš jau seniai jums suteikiu paskutinį šansą prieš jų atsisakant.
Dažnai gaunamiems naujienlaiškiams suteikiu paskutinį šansą prieš jų atsisakydama, nes vis dar viliuosi, kad sekančiame tikrai bus kažkas įdomaus. Tačiau tiesa ta, kad naujienlaiškių siuntimas turėtų suteikti naudą ne tik siuntėjui, bet ir gavėjui, tai ir yra svarbiausias tikslas. Todėl, dalinuosi patarimu, kad naujienlaiškiai būtų parduodantys ir įtraukiantys.
Skaityti toliau: Ką daryti, kad naujienlaiškių siuntimas būtų parduodantis ir įtraukiantis