Žvelgiant į kompiuterinių žaidimų industriją, lengva pastebėti, kad tiek steam zaidimai, tiek kitų leidėjų žaidimai labai dažnai turi visą save lydinčią planetą. Tai dažnai yra ne tik žaidimai, bet ir gerbėjų figūrėlės, filmai, knygos, komiksai ir kitokia atributika. Kaip kuriasi tam tikra žaidimų industrija?
Prasideda nuo pašalinės kūrybinės įtakos
Net ir apsilankius https://www.tarasgames.lt, rasime nemažai tokių žaidimų, kurie atsirado tik po to, kai atsiradę jų pirmtakai. Kompiuteriniai žaidimai kartais sukuriami pagal filmus, pagal knygas. Pavyzdžiui, paimkime Hario Poterio knygas, kurios tapo bestseleriais visame pasaulyje. Pagal jas netrukus buvo sukurta ir filmai, ir video žaidimai, ir atsirado daug visokios atributikos. Tai stiprus personažas, sudominęs daugybę žmonių visame pasaulyje. Taigi, ir žaidimas tapo sėkmingas vien dėl to, kad knyga sėkminga. Aišku, kuomet atsiranda populiarių personažų, jie pritraukia labai dideles kompanijas ir net vyksta varžybos, kas pirmiau galės išleisti vieną ar kitą kūrinį.
Sistemingai kuriama industrijose nuo nulio
Kitas video žaidimų kūrimo kelias – tai darbas industrijoje, kuomet sugalvojama paimti ir sukurti naują žaidimą, pavyzdžiui, atitinkantį dabartines temas, interesus. Tokį žaidimą sunkiau išstumti į rinką, nes jis prasideda tarsi nuo nieko. Tačiau tokius žaidimus kuria didžiulės industrijos, ir jos žino, kodėl tą daro, kaip tą daro, ir kaip reklamuoti visiškai naują žaidimą. Be to, pačių kūrėjų kompanijos vardas jau irgi reiškia, kad tai galbūt bus labai geras žaidimas.
Kas industrijoje lydi kompiuterinius žaidimus
Taigi, žaidimų industrijoje nesunku aptikti labai daug visokių skirtingų žaidimų, kurie turi savo lydintį burbulą. Kuo populiaresnis žaidimas, tuo daugiau jį lydinčios atributikos. Kai kuri atributika galbūt yra tokia stipri, kad net lieka neaišku, kas yra kieno atributika. Pavyzdžiui, jeigu žvilgėtumėte į Avengers seriją, jau nebe suprastumėte, kas pirmiau atsirado: komiksas, filmas, animacija ar žaidimas. Iš tiesų, Marvel ir DC kompanijos herojų serijos labai dažnai kilusios būtent iš komiksų, tačiau dabar jau sunku pasakyti, kuris šių herojų atributikos produktas yra lyderis. Žinoma, prie visų šių didžiulių sektorių dar galima įsigyti ir smulkiosios atributikos: stalo žaidimų, kortų, figūrėlių, puodelių, kamuoliukų, rašiklių, spalvinimo knygelių, marškinėlių, kepuraičių, herojų kostiumų ir daugybę kitų dalykų. Žaidimų industrija įdomi ir įvairiaspalvė, joje darbo gali rasti kone kiekvienas kūrėjas, pritaikęs savo gėbėjimus tos srities tobulinimui.