Jaunas verslas turi nebijoti sunkumų, kadangi įsitvirtinti perpildytoje rinkoje tampa vis sunkiau. Vis dėlto, atkaklumas ir racionalus požiūris gali nuversti kalnus. Šiuo atveju būtini ir profesionalūs internetinio marketingo sprendimai, kurie padės siekti užsibrėžtų tikslų. Tai viena efektyviausių priemonių, leidžianti gana nedidelėmis išlaidomis orientuotis į maksimaliai didelę auditoriją ir plėsti potencialių klientų gretas.
Socialiniai tinklai
Jei pradėjote naują verslą, nepriklausomai nuo to, kurioje srityje dirbate, didžiausią dėmesį skirkite siūlomų prekių ar paslaugų kokybei ir savo įvaizdžio formavimui. Praktika rodo, kad daugelis verslo sričių yra perpildytos, todėl pirkėjai gali rinktis. Natūralu, kad palankumas rodomas kompetentingoms, savo darbuotojus ir klientus vertinančioms bendrovėms, kurios orientuojasi ne į kiekybę, o į kokybę. Šiuo atveju didelį dėmesį skirkite socialiniams tinklams – tai viena populiariausių formų, leidžianti užmegzti artimą ryšį su klientais ir pelnyti jų palankumą. Stebėkite savo lankytojus ir stenkitės pateikti jiems aktualią ir svarbią informaciją, atsakykite į klientų užklausas ir visuomet išlikite mandagūs. Tam tikrais atvejais verta parodyti ir vidinę verslo pusę – pristatyti kolektyvą, dalyvauti labdaringoje veikloje ir pan. Itin svarbi ir mokama socialinių tinklų reklama, orientuota į tikslinę auditoriją. Beje, šiuo atveju siūlome bendrauti su internetinės rinkodaros profesionalais, kurie padės nustatyti konkrečiu atveju optimaliausią reklamos biudžetą ir apibrėžti jūsų tikslinę auditoriją.
SEO optimizacija ir „Google AdWords“
Jei sukūrėte internetinę verslo svetainę, jūsų tikslas – tapti matomais paieškoje. Primename, kad „Google“ paieškos rezultatų pozicionavimas vykdomas itin atsakingai, vertinant daugelį atskirų svetainės kokybės aspektų. Čia svarbų vaidmenį atlieka vidinė ir išorinė SEO optimizacija, orientuota į „Google“ paieškos robotų reikalavimus ir jūsų potencialių klientų lūkesčius. Jei norite iškilti paieškos tinklo rezultatuose, turite bendrauti su internetinės rinkodaros profesionalais, kurie atsakys į visus jūsų klausimus ir patars dėl tinkamiausių veiksmų konkrečioje situacijoje. Bendraudami su prastos reputacijos įmonėmis, kurios paprastai žada itin greitus ir aukštus rezultatus, smarkiai rizikuojate – jūsų svetainė gali būti pašalinta iš paieškos tinklo. Jei siekiate greitų rezultatų, rinkitės „Google AdWords“ reklamos paslaugą – jūsų svetainė bus pateikiama matomiausiose paieškos tinklo vietose tiems lankytojams, kurie į paieškos laukelį veda su jūsų vykdoma veikla susijusį raktinį žodį. Vienas svarbiausių šios reklamos privalumų – patogi atsiskaitymo sistema, t. y. jūs mokėsite ne už reklamos parodymą, o už susidomėjusius lankytojus, kurie paspaus ant reklamuojamo skelbimo, kad sužinotų daugiau apie jūsų prekes ir paslaugas.
Na manau šiuos sklaidos kanalus turėtų naudoti ne vien jaunas verslas, bet ir seni e-shopai. Turi išlikti konkurencingas betkokiu atveju.